Concert de la Jove Orquestra de la Diputació de Tarragona
El dilluns 2 de juliol a les 7 de la tarda, la Jove Orquestra de la Diputació de Tarragona va oferir un concert al nostre auditori, en el marc dels concerts que ofereix en l´estada 2007 que cada any organitza la Diputació de Tarragona.
L´Orquestra va interpretar a la primera part del concert El Carnaval de Londres, suite per orquestra op.172 de Darius Milhaud i a la segona part, la suite Dolly op.56 de Fauré i Peer Gynt nº1 op.46 de Grieg.
Aquest era el segon concert de l´estada 2007. El primer es va celebrar el dissabte 30 de juny a l´Església de la Mare de Déu del Remei de Guàrdia de la Noguera i el tercer es farà el dimarts 3 de juliol a Teatre Auditori de Salou.
La Jove Orquestra de la Diputació de Tarragona té l´objectiu de complementar la formació musical dels nois i noies que cursen els seus estudis musicals als Conservatoris de Reus, Tarragona i Tortosa.

